مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید اینترنتی طلای سرخ/بازار انلاین زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

رشد قیمت طلای سرخ/عدم ارتباط گرانی با صادرات زعفرانعلل نوسان قیمت زعفرانسایت خرید اینترنتی طلای سرخ

رشد قیمت طلای سرخ/عدم ارتباط گرانی با صادرات زعفران

خرید اینترنتی طلای سرخ برای شما امکان خرید و فروش و قیمت مناسب را مهیا نموده است.

خرید اینترنتی طلای سرخنایب رئیس شورای ملی زعفران از ابتدای تیر در بازار زعفران روند افزایش ۵ درصدی قیمت را خبر داد.

غلامرضا میری نایب رئیس شورای ملی زعفران از افزایش ۵ درصدی قیمت زعفران طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو زعفران حداقل ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

او کاهش عرضه زعفران را علت اصلی افزایش اخیر قیمت در بازار اعلام کرد و افزود: بنابر توصیه‌ای که به کشاورزان داشتیم، عرضه زعفران متناسب با نیاز بازار داخل و جهانی صورت می‌گیرد که همین موضوع منجر به افزایش قیمت شده است.

علل نوسان قیمت زعفران

میری با اشاره به اینکه نوسان قیمت زعفران ارتباطی به فروش داخل و صادرات ندارد، بیان کرد: روال عرضه و فروش همانند قبل است وافزایش قیمت اخیر ناشی از کمبود عرضه است که امیدواریم تا فصل برداشت، قیمت زعفران به نرخ منطقی خود برسد.

نایب رئیس شورای ملی زعفران ادامه داد: کشاورزان با مدیریت بازار باید از عرضه زعفران به دلالان جلوگیری کنند و تنها به مغازه داران دارای پروانه کسب بفروشند؛ چرا که با عرضه به دلال و واسطه سودی عاید کشاورز و صادرکننده نمی‌شود.

او درباره آخرین وضعیت صادرات زعفران بیان کرد: بنابر آخرین آمار تا پایان خرداد، میزان صادرات نسبت به سال قبل تفاوتی نداشته است.

میری با بیان اینکه ۴۷ کشور هدف صادراتی به ۶۴ کشور رسیده است. این مقام مسئول آینده تولید زعفران را منوط به قیمت دانست و گفت: اگر قیمت زعفران تغییری نکند، تولید کاهش محسوسی خواهد داشت، از این رو پیشنهاد ما به دولت جدید که در جریان مشکلات موانع تولید بودند، از الان برای زعفرانی که قرار است در آینده تولید شود، نرخ مناسب بگذارند که برای کشاورز مقرون به صرفه باشد.

او با اشاره به افزایش چندبرابری هزینه تولید زعفران بیان کرد: امسال به سبب شرایط خشکسالی، نرخ هر ساعت آب اجاره‌ای به ۷۰۰ تا یک میلیون تومان رسیده است که با این وجود هزینه آبیاری یک هکتار زمین ۱۰ میلیون تومان است، به همین خاطر اگر قیمت افزایش نیابد، کشاورز رغبتی به آبیاری مزارع ندارد.

نایب رئیس شورای ملی زعفران در پایان تصریح کرد: علی رغم افزایش چندبرابری هزینه‌های تولید، قیمت در ۲ سال گذشته تفاوتی نداشته است که در مدت زمان باقی مانده تا مهر، مسئولان باید قیمت مناسب را اعلام کنند تا کشاورز، رغبت به آبیاری داشته باشد تا تولید کاهش نیابد.

سایت خرید اینترنتی طلای سرخ

هم اکنون که فصل برداشت به پایان رسید قیمت زعفران نیز مانند سایر کالاها عنان گسیخت و دسته مثقالی از ۵۰ به ۱۰۰ رسید، ان شاء الله که از این افزایش قیمت به سفره کشاورز افزوده شود. اما متاسفانه این رقم فقط تورمی ست که شامل همه کالاها شده، سفره همان سفره ست.

سایت خرید اینترنتی طلای سرخ در مرکز تولید زعفران و زرشک قصد همکاری با کشاورزان عزیز و خریداران محترم را دارد، باشد باری هر چند کوچک از دستان پینه بسته این زحمت کشان بردارد

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!